گروه کارخانجات اتحــاد

تولید کننده خرپا و تیرچه صنعتی به روش اتوماتیک

تصویب طرح خرید اعتباری تجهیزات و مصالح ساختمانی توسط سازندگان مسکن

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اشاره به اینکه مقدمات اجرای طرح خرید اعتباری مصالح ساختمانی کلید خورده است، گفت: نظرخواهی از انبوه‌سازان در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با اشاره به اینکه شورای هماهنگی مسکن اخیرا طرح خرید اعتباری تجهیزات و مصالح ساختمانی توسط سازندگان مسکن را به تصویب رساند، گفت: مدل عملیاتی این طرح ظرف چند روز آینده تهیه و اجرای آن به زودی آغاز خواهد شد، اما در حال حاضر مقدمات اجرای این طرح در حال انجام است.
علمداری با تاکید بر اینکه محدودیتی برای نوع مصالح ساختمانی قابل خرید به شکل اعتباری در این طرح پیش‌بینی نشده است، گفت: تاکید بانک مسکن این است که مصالح اصلی همچون سیمان و فراورده‌های فولاد که کاربرد بیشتری در ساخت و ساز دارند و از طرفی در بین انواع مصالح، بیشترین تاثیر را بر قیمت تمام شده مسکن می‌گذارند، در جریان اجرای این طرح در اولویت قرار گیرند.
مدیر امور اعتبارات بانک مسکن در ادامه با اشاره به اینکه طرح خرید اعتباری تجهیزات و مصالح ساختمانی در تمام شهرهای کشور اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در سال جاری تحت تاثیر جهش قیمت انواع مصالح ساختمانی، تعداد زیادی از کارگاه‌های ساختمانی غیرفعال و برخی پروژه‌ها نیمه‌کاره رها شد. این در حالی است که طرح خرید اعتباری و غیرنقدی مصالح می‌تواند با کاهش میزان سرمایه در گردش مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های ساختمانی، زمینه‌ساز خروج بازار ساخت و ساز از رکود شود.
 

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *